شهدا ثمره تفکر مبتنی بر معرف، دانش و برهان هستند

امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده گفت: شهدا ثمره تفکر مبتنی بر معرفت، علم، دانش و برهان هستند؛ شهید صدرزاده نمونه ای از این تفکر است که در دانشگاه امام صادق تحصیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده که در مجتمع دانشگاهی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی از زوایای گوناگون می توان بحث کرد؛ کارنامه انقلاب در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در ایران و منطقه قابل ارزیابی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به مسئله اول سرویس های اطلاعاتی جهان تبدیل شده است؛ یکی از تاثیرات انقلاب، تربیت انسان هایی است که دارای ویژگی های اخلاقی زیادی هستند.

ابوترابی فرد ادامه داد: در تاریخ صد ساله گذشته، با چنین مجموعه شگرف و اعجاب آوری از استعمار مواجه نبودیم؛ اما تفکر انقلاب اسلامی باعث شده که این استعمار امروز در منطقه شکست بخورد. این شکست به وسیله جوانانی صورت گرفته که سرمایه ای عظیم برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: مجموعه جوانان با بصیرت انقلاب اسلامی، سرمایه ای بزرگ و مجموعه ای شگرف هستند که نمونه های آن در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن دیده می شود. گسترش نیروی انسانی انقلابی، امروز به یکی از مسئله های مهم دشمنان تبدیل شده است. این اتفاقات نشات گرفته از آموزه های دینی، قرآنی و اهل بیت است که دستاورد تلاش ائمه(ع) طی یک تاریخ طولانی محسوب می شود.

وی با بیان این که خروجی مدرسه و مکتب اهل بیت تربیت شهدایی است که با خون خود درخت انقلاب را زنده نگه داشته اند تصریح کرد: شهدا ثمره تفکر مبتنی بر معرفت، علم، دانش و برهان هستند؛ شهید صدرزاده نمونه ای از این تفکر است که در دانشگاه امام صادق تحصیل کرد و با تشکیل خانواده ای شایسته، به روش های گوناگون خود را به سوریه می رساند تا مدافع حرم شود.

ابوترابی فرد اضافه کرد: تمام امت اسلام باید دستاورد مبارزه سخت مدافعان حرم را بچشد؛ به بیان دیگر امنیت امروز دنیای اسلام به برکت تلاش مجاهدانه سلحشوران مدافع حرم است. سعادت دنیای ما در سایه علم، ایمان و عمل صالح است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042989

وب گردی

وب گردی