معرفی سری جدید مک بوک اپل

شرکت اپل مک بوک پرو 16 اینچی را به بازار معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت اپل مک بوک پرو 16 اینچی را امروز معرفی و اعلام کرد که فروش آن را از همین هفته آغاز خواهد شد.

انتظار می‌رود قیمت این مک بوک با مدل 15 اینچی آن تفاوت چندانی نداشته باشد و از 233 دلار آغاز شود زیرا قرار است این مک بوک‌ها به طور کامل جایگزین نوع MacBook Pro پانزده اینچی شود.

این مک بوک ها به غیر از صفحه نمایش بزرگتر دارای صفحه کلید با طراحی جدید هستند که نسبت به کیبوردهای پروانه‌ای اپل قابل اطمینان‌تر خواهند بود.

این صفحه کلیدها به دلیل گیر کردن کلید و مشکلات این چنینی از محبوبیت‌ این محصولات کاسته است.

بلومبرگ اعلام کرد که قرار بود این مک بوک ها در ماه دسامبر منتشر شوند اما بعد از راه اندازی آیفون‌های 11، 11 Pro و 11 Pro Max در اوایل پاییز این شرکت اواخر سال 2019 را برای تمرکز روی این دستگاه انتخاب کرد.

پیش از این شرکت اپل مک‌بوک پرو ۱۵ اینچ را با پردازنده‌های ۸ و ۶ هسته‌ای و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ را با تاچ‌بار لمسی و پردازنده‌های نسل هشتمی Quad-Core عرضه کرد. این غول آمریکایی اعلام کرده بود که سرعت مک‌بوک پرو ۱۵ اینچ درمقایسه‌ با مدل‌های قدیمی با پردازنده‌های Quad-Core دوبرابر و کارایی‌اش نیز درمقایسه‌ با مک‌بوک‌ پروهای ۶ هسته‌ای ۴۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043019

وب گردی

وب گردی