روایتی از «آسیایی‌های خرپول» به فارسی ترجمه شد

رمان «آسیایی‌های خرپول» اثر نویسنده سنگاپوری - آمریکایی از سوی نشر علمی به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رمان «آسیایی‌های خرپول» اثر کوین کوان با ترجمه ستاره جهاندیده از سوی انتشارات علمی منتشر شده است.

رمان «آسیایی‌های خرپول» اولین اثر نویسنده سنگاپوری-آمریکایی کوین کوان بود که او را به شهرت رساند. کوان در سنگاپور به دنیا آمد و زمانی که تنها 11 سال داشت همراه با خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد. کوان مانند شخصیت‌های داستانش متعلق به خانواده‌‌ای معتبر و برجسته از چینی‌های سنگاپور بود، مهاجرت را تجربه کرده و در دنیایی میان شرق و غرب زندگی می‌کرد.

رمان کوان بیش از همه به خاطر حال و هوای آسیای شرقی آن مشهور شد. این رمان دریچه‌ای بر زندگی طبقات پولدار در کشورهای آسیای شرقی همچون سنگاپور، چین، هنگ کنگ و مالزی و دنیایی کاملا جدید از فرهنگ چینی در دنیای مدرن اسا و روابط و مناسبات خانوادگی در آسیا را به تصویر می‌کشد، روایتی که تا به حال در ادبیات آمریکا کمتر نظیر آن خلق شده است.

اقتباسی از این اثر از سوی کمپانی برادران وارنر، فیلم «آسیایی‌های خرپول» به کارگردانی جان ام.چو ساخته شده که در صدر فیلم‌های پرفروش هالیوود واقع شده است. این فیلم نیز مانند کتاب از زبانی طنز برخوردار است.

در سابقه رمان آسیایی‌های خرپول مواردی چون پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز، پرفروش‌ترین کتاب در پل استور 2018 دیده می‌شود که به 12 زبان ترجمه شده است.

رمان «آسیایی‌های خرپول» اثر کوین کوان با ترجمه ستاره جهاندیده در 506 صفحه با قیمت 85 هزارتومان از سوی انتشارات علمی منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043021

وب گردی

وب گردی