پلمب ۲ واحد غیرمجاز و آلاینده در شهر ری 

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تعطیلی و پلمب دو  واحد غیر مجاز و آلاینده بازیافت پلاستیک واقع در بخش کهریزک این شهرستان با حکم قضایی خبر داد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهره عبادتی گفت: این واحدهای غیر مجاز و آلاینده با فعالیت غیر اصولی در زمینه بازیافت پلاستیک کهنه و با ایجاد دود و بوی آزار دهنده موجب سلب آسایش و مزاحمت شهروندان شده بودند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: روز گذشته با دستور رییس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی بخش کهریزک شهرستان ری و با همکاری ماموران نیروی انتظامی، این دو واحد آلاینده توسط یگان حفاظت این اداره پلمب و از ادامه فعالیت آلاینده آنها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: دپو مواد کهنه پلاستیکی و نایلون های جمع آوری شده آلوده از داخل زباله ها و خرد کردن و شستشوی آنها و رها نمودن فاضلاب حاصل از فعالیت این واحدها به بیرون از کارگاه وهمچنین سوزاندن زائدات پلاستیکی، باعث آلودگی شدید و مشکلات عدیده محیط زیست می شود.

عبادتی در پایان به گشت های و پایش های روزهای اخیر در حوزه شهرستان ری اشاره کرد و گفت: پایش های مستمر این اداره در حوزه شهرستان ری مچنان با شدت بیشتری خصوصا در شرایط فعلی آلودگی هوا ادامه دارد و با واحدهای متخلف برخورد قانونی می شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1043038

وب گردی

وب گردی