شناسایی استعدادها و تیم‌سازی با مسابقات استانی باشگاه پژوهشگران جوان

مدیرکل مسابقات و رویدادهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف مسابقات این است که بر اساس ساختارهای موجود استعدادها را شناسایی کرده و بر اساس آیین‌نامه‌هایی که تدوین شده تیم‌سازی کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد خرم آباد، علیرضا عمو‌عابدینی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با موضوع آشنایی با نحوه برگزاری یک مسابقه و رویداد علمی موفق اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئولیت برگزاری رویدادها و مسابقات دانشجویی و دانش‌آموزی به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واگذار شده است، سلسله کارگاه‌هایی برای رؤسای باشگاه‌های استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: رؤسای باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان استان‌ها در این کارگاه با چگونگی برگزاری و برنامه‌ریزی مسابقات، نحوه جذب حامی مالی، داوری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و تشکیل کمیته‌های اجرایی آشنا می‌شوند.

مدیرکل مسابقات و رویدادهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی‌های ستاد مرکزی باشگاه را یادآور شد و تأکید کرد: بر همین اساس هر استان باید حداقل متولی یک مسابقه ملی باشد و در برگزاری این مسابقات حوزه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در نظر گرفته شود.

عموعابدینی گفت: تقریباً در همه استان‌ها برنامه‌ریزی‌‌ها انجام و موضوعات انتخاب شده و هدف ما در مسابقات این است که بر اساس ساختارهای موجود استعدادها را شناسایی کرده و بر اساس آیین‌نامه‌هایی که تدوین شده تیم‌سازی کنیم و با تشکیل تیم‌های پایه، تیم‌های تخصصی را تا سطح تیم‌های حرفه‌ای و تیم دانشگاه تشیکل دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043051

وب گردی

وب گردی