توجه به بیانیه گام دوم انقلاب سبب موفقیت در نشست راهبری پژوهشی می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه توجه به اسناد بالادستی مانند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح‌شده توسط مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین راهکارها در موفق‌بودن نشست راهبری پژوهشی عنوان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی صبح امروز در نشست راهبری پژوهشی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به سخنان مقام معظم رهبری انقلاب را موتور پیشران کشور در تمام عرصه‌های کشور به‌ویژه علم و فناوری عنوان کرد که روز به روز بالنده‌تر و فراگیرتر می‌شود و هزاران شرکت دانش‌بنیان مطرح و زیرساختی در حوزه‌های عمران، حمل و نقل، معدن و کشاورزی با میلیون‌ها تحصیلکرده دانشگاهی در هزاران دانشگاه کشور منجر به ثمررسیدن طرح‌های بزرگ اقتصادی، ایجاد نیروگاه‌های هسته‌ای و سلول‌های بنیادی از نتایج این انقلاب است.

وی در استناد به سخنان مقام معظم رهبری، به ظرفیت و سرمایه‌های کشور اشاره کرد و افزود: جوانان سرمایه‌های دینی و فهرستی از فرصت‌های مادی کشور هستند و اگر دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهد در سطح ملی مطرح باشد باید به این فرصت‌ها توجه کند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به توصیه‌های مقام معظم رهبری نیز اشاره و خاطرنشان کرد:مهم‌ترین توصیه امید و نگاه خوشبینانه به آینده است که بدون آن هیچ گامی نمی‌توانیم برداریم؛ البته امیدی ساده و متکی به فرصت‌های عینی و توصیه بعدی رهبری توصیه به علم و دانش است که آشکارترین وسیله عزت و سربلندی کشور است.

همزمان با نشست راهبری پژوهشی منطقه ۵ به میزبانی استان کرمانشاه، رؤسا، معاونان پژوهش و دبیران باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان منطقه ۵ شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان حضور یافته و مطالب، موضوعات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در حضور معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی عنوان کردند.

از مهم‌ترین مطالبات مسئولان دانشگاه‌های منطقه ۵ می‌توان به پرداخت تشویقی مقالات، تقویت درآمدهای غیرشهریه‌ای، طرح‌های برون‌دانشگاهی، دراختیار قراردادن ردیف‌های درآمدی و همچنین تکمیل کارگاه‌ها و دانشگاه‌ها و پرداخت حق‌التألیف و حق‌الزحمه استادان اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043053

وب گردی

وب گردی