خشنودی اپل از فروش مدل های جدید آیفون

آیفون 11 با آمار فروش خود در بازار چین توانسته خنده بر چهره اپل بنشاند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کاربران گوشی های هوشمند علاقه فراوانی به مدل های جدید آیفون نشان داده اند در این میان آمار فروش آیفون 11 فراتر از انتظارها بوده است. قیمت مناسب و 699 دلاری این مدل نیز یکی از عوامل اصلی بالا رفتن فروش آیفون 11 است.

در حالی که فروش آیفون 11 با سرعت زیادی پیش می رود ، طبق گزارش اخیر IDC ، اپل همچنان اخبار دلپذیری را دریافت می کند. یکی از این گزارش ها بازار چین بود که از اواخر سال گذشته دچار نزول فروش شده بود.

فروش آیفون 11 در چین خنده بر چهره اپل نشاند

در سه ماهه سوم امسال ، فروش تلفن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.6 درصد کاهش یافت و به این ترتیب از 102.6 میلیون به 98.9 میلیون دستگاه کاهش یافت. اپل همچنان در رده پنجم بازار چین قرار دارد.

با این حال ، اپل در هفته های اخیر توانسته فاصله خود را با نزدیکترین رقیب خود یعنی شیائومی کم کند. براساس داده های IDC ، حدود 8.1 میلیون آیفون در اوایل ماه جولای و اواخر ماه سپتامبر فروخته شده است.

به این ترتیب و با توجه به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 7.6 میلیون دستگاه فروخته شده بود ، اپل توانسته به افزایش فروش 5.6 درصدی دست یابد. این به لطف پیشرفتهای چشمگیر در دوربین و قیمت رقابتی در مدل های جدید بدست آمده است.

اپل در اکتبر سال گذشته آیفون XR را به بازار عرضه کرد و آیفون 11 را در سپتامبر سال جاری معرفی کرد. آیفون 11 توانست با فروش بالای خود وضعیت اپل را در بازار چین بهبود ببخشد.

انتظار می رود اپل بتواند در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال میلادی جاری وضعیت فروش خود را در چین بهتر کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043081

وب گردی

وب گردی