پرداخت ۸۰ درصد شهریه دانشجویان علمی کاربردی از طریق وام صندوق رفاه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به پرداخت وام شهریه گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد شهریه دانشجویان علمی کاربردی از طریق وام‌های صندوق رفاه پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدحسین امید درباره نحوه پرداخت وام‌های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد: دانشجویان علمی کاربردی برای دریافت وام شهریه، محدودیتی ندارند. ۸۰ درصد مبلغ شهریه را به صورت وام به دانشجویان پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون درخواست‌هایی که برای وام شهریه ثبت شده، وام‌های آن پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: امسال مبلغ وام شهریه برای هر ترم ۷۵۰ هزار تومان است؛ با این حساب که در بین دانشگاه‌ها کمترین افزایش شهریه را که فقط ۱۰ درصد است، داشتیم.

امید با اشاره به اختصاص وام به دانشجویان شاغل و غیرشاغل گفت: اولویت ما دانشجویان غیرشاغل هستند. بیش از ۹۰ درصد ورودی‌های جدید غیرشاغلند و وام به این دانشجویان تعلق می‌گیرد. از این جهت مشکلی نداریم و در صورت پوشش این دانشجویان، به دانشجویان شاغل نیز وام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: همچنین به دنبال این هستیم به دانشجویانی که در مراکز نوآوری یا مراکز رشد شرکت تأسیس می‌کنند، تسهیلات بدهیم. مبلغ ۵۰ میلیون تومان با سود دو درصد به این دانشجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043082

وب گردی

وب گردی