انتشار مشخصات موتورولا RAZR 2019 قبل از معرفی

قبل از معرفی گوشی تاشو موتورولا RAZR برخی از تصاویر و مشخصات آن منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، موتورولا RAZR ، که یکی از بحث برانگیزترین مدلهای تلفن در سالهای گذشته بود ، اکنون می خواهد با تکنولوژی جدید و حالت تاشو به بازار برگردد. برای معرفی تلفن تاشو جدید موتورلا ساعتهای زیادی باقی نمانده است.

در پی انتشار تصاویری از این گوشی که از ویدئوی معرفی آن تهیه شده بود تصاویر جدیدی از آن که برای اخذ مجوز FCC ارائه شده بود منتشر شد. به این ترتیب صحت تصاویری که توسط Evan Blass از RAZR 2019 منتشر شده بود تایید شد.

دستگاه دارای شماره مدل T56XM1 است و رنگ آن مشکی خواهد بود. اینگونه به نظر می رسد این گوشی نیز همانند Huawei Mate X و Samsung Galaxy Fold دارای رنگ سیاه است با این حال این گوشی یک فرق اساسی با دو مدل فوق دارد . به صورت عمودی تا می شود

با اینکه دستگاه مجهز به تجهیزات سطح متوسط است ولی دارای برچسب قیمتی بالا و بالغ بر 1500 دلار است.

پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 710 که از یک فرآیند ساخت 10 نانومتر در آن استفاده می شود و با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کند ، رم 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی خواهد داشت. این تجهیزات با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه خواهند بود.

صفحه نمایش اصلی 6.2 اینچی از فناوری OLED استفاده می کند. نمایشگر کوچک پشت دستگاه رزولوشن 600 × 800 پیکسل را ارائه می دهد. تلفن تاشو موتورولا از باتری 2730 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043086

وب گردی

وب گردی