آغاز به کار کلینیک دندانپزشکی بیمارستان فرهیختگان

با همکاری دانشکده دندانپزشکی و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران،  کلینیک دندانپزشکی بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان فرهیختگان، کلینیک دندانپزشکی بیمارستان فرهیختگان با همکاری دانشکده دندانپزشکی و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با ارائه کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی آغاز به کار کرد.

خدمات قابل ارائه شامل رادیولوژی دهان، فک و صورت، بیماری‌های دهان، فک و صورت، پروتز ثابت (روکش، بریج و ایمپلنت)، پروتز متحرک (دست دندان کامل، پارسیل، دست دندان متکی بر ایمپلنت)، روت کانال تراپی (درمان ریشه دندان)، ارتودنسی (مرتب کردن دندان‌ها و رفع مشکلات ناهنجاری‌های فکی)، ترمیمی (پر کردن دندان، درمان‌های زیبایی، لامینیت‌های سرامیکی، کامپوزیتی و روکش‌های تمام‌سرامیکی)، جراحی دهان، فک و صورت (کشیدن دندان و جراحی دهان، فک و صورت)، پریودانتیکس (درمان بیماری‌های لثه)، کودکان (انجام امور درمانی دندانپزشکی گروه سنی کودکان و نوجوانان و ارتودنسی پیشگیری) و ایمپلنت (کاشت دندان) است.

این کلینیک با برخورداری از استادان مجرب دانشگاه و امکانات مطلوب و تعرفه‌های درمانی مصوب در محیطی مجهز به سیستم‌های پیشرفته و استریل شروع به کار کرده است.

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان فرهیختگان شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 و پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 آماده ارائه خدمات به مراجعین است. برای تعیین وقت قبلی می‌توانند با شماره تماس 44867262 داخلی 8040 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043094

وب گردی

وب گردی