صعود دانشگاه آزاد به نیمه نهایی لیگ کشتی قطعی شد

با انصراف رعدپدافند ساری از حضور در مسابقه امروز، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با اینکه قرار بود هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد با انجام 2 دیدار امروز و فردا پیگیری شود، با انصراف تیم رعد پدافند ساری یک مسابقه لغو شد.

این تیم قرار بود فردا در شهر ساری از تیم تا ثبت جهانی توس میزبانی کند، اما با ارسال نامه ای رسمی از این مسابقه انصراف داد تا مسابقه هفته پایانی رسما لغو شود و نتیجه آن به سود تیم مشهدی رقم بخورد.

البته امروز آخرین مسابقه هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد به میزبانی قائمشهر بین تیم های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و هیات کشتی خرم آباد از ساعت 20 برگزار خواهد شد.

با این حال تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شد.

از گروه الف تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم اول و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم دوم به دور نیمه نهایی راه یافتند.

از گروه ب تیم تا ثبت جهانی توس به عنوان تیم اول و تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی رسیدند.

بدین ترتیب روز پنجشنبه هفته آینده 30 آبان ماه دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم های بازار بزرگ ایران با دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و تا ثبت جهانی توس با ترک خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

در همین راستا قرار است فردا در محل سازمان لیگ جلسه ای با حضور 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی برگزار تا درباره میزبان مرحله نهایی تصمیم گیری شود.

کد خبر: 1043108

وب گردی

وب گردی