دانشگاه آزاد واحد قشم واجد شرایط مناسب سخت افزاری جهت برگزاری آزمون صلاحیت‌های بالینی است

نماینده وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور با مناسب دانستن شرایط سخت افزاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نسبت به برگزاری مجدد چنین آزمون‌های ی در سال‌های آتی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، حمید هنرپیشه در حاشیه برگزاری آزمون صلاحیت‌های بالینی با ابراز رضایت از شرایط اظهار کرد نکته قابل توجه در دانشکده پزشکی واحد قشم، پتانسیل بالا و شرایط سخت‌افزاری ایده‌آل؛ از جمله فضای مناسب و مدیریت چینش ایستگاه‌های آزمونی بود.

وی افزود: استفاده از پنج بیمارنما و آماده‌سازی و آموزش آنها که خود از دانشجویان دوره پزشکی بوده‌اند حرکت بسیار مثبت در این آزمون محسوب می‌شود و دانشکده بین‌الملل پزشکی قشم می‌تواند با استمرار و تقویت این قبیل اقدامات، در آزمون‌های آتی حاضر شده و همچنین در طرح سطح بندی مراکزی که آزمون برگزار می‌کنند، ارتقا پیدا کند.

عضو هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در پایان گفت: زمانی که واحد دانشگاهی موفق به برگزاری آزمون صلاحیت بالینی می‌شود، می‌تواند در طرح پیش روی این وزارتخانه با محوریت تعیین سطح، با عنوان مرتبه صلاحیت واحد دانشگاهی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حضور پیدا کند و امروز واحد قشم قدم اول را در این مسیر برداشت.

گفتنی است؛ نخستین آزمون صلاحیت‌های بالینی امروز پنج‌شنبه 23 آبان 98 به‌صورت منطقه‌ای در دانشکده بین‌الملل پزشکی واحد قشم برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043110

وب گردی

وب گردی