دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از رئیسی برای رسیدگی به مشکلات کنتورسازی قزوین

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه خواست با سفر به استان قزوین، از نزدیک مشکلات کارگران کارخانه کنتورسازی را بررسی کند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیرمحمد زارعی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه خواست با سفر به استان قزوین، از نزدیک وضعیت کارگران کارخانه کنتورسازی قزوین را مشاهده و به مشکلات آنها رسیدگی کند.

در بخش ابتدایی نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید در چند سال اخیر کارخانه‌های کثیری در استان قزوین به علت خصوصی‌سازی بدون اصول به بحران کشیده شده و دچار بحران مالی شده‌اند. کارخانه کنتورسازی قزوین نیز از این امر مستثنی نبوده و طی چند سال اخیر دچار مشکل‌های زیادی شده است. کم‌توجهی یا بی‌توجهی به این قشر مستضعف از نظام مقدس اسلامی ما که با داعیه عدالت و سروری محرومان بر زورگویان و چپاولگران روی کار آمد، بعید و کم‌لطفی است.

در ادامه نامه ذکر شده است: این کارخانه که با سابقه‌ای طولانی جزو یکی از برند‌های معتبر خاورمیانه در این حوزه بوده، امروز تبدیل به یک کارخانه متروکه شده است؛ کارخانه‌ای که با ۹۰۰ کارگر یکی از کارخانه‌های فعال در کشورمان بوده، اکنون با ۱۷۰ نیرو و عدم پرداخت حقوق آنها به مدت ۲۴ ماه، باعث از بین رفتن زندگی بسیاری از این کارگران مظلوم شده است.

در پخش پایانی نامه ذکر شده است: از جنابعالی درخواست داریم برای حل این مشکل بزرگ و حفظ چنین سرمایه‌ای و بیرون کشیدن آن از چنگال زورگویان و قدرت‌طلبان، دعوت این تشکل را پذیرفته و سفری به استان قزوین برای پیگیری مشکلات آن را داشته باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043130

وب گردی

وب گردی