واحدهای دانشگاهی باید درآمدزایی غیرشهریه ای را از طریق امور دانش‌بنیان افزایش دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: واحدهای دانشگاهی باید ظرفیت درآمدزایی غیر‌شهریه‌ای از طریق امور دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان را افزایش دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی با بیان اینکه قانون‌مداری باید سرلوحه کار در دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد، گفت: دانشگاه‌ها باید با تکیه بر قانون کار خود را پیش برده و در همه حوزه‌ها شفاف‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: اکنون زمان آن رسیده که در دانشگاه آزاد اسلامی کار به‌صورت جهادی انجام بپذیرد؛ چراکه دیگر زمانی برای از دست دادن نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه درباره اهمیت اصل مشورت در اسلام و کارایی آن در سیستم‌های مدیریتی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن استادان، هیئت‌علمی، حق‌التدریس و کارشناسان خبره علمی از ظرفیت بالایی در انجام کارهای جمعی برخوردار است که می‌توان به بهترین نحو از آن بهره برد.

امینی اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی باید ظرفیت درآمدزایی غیر‌شهریه‌ای از طریق امور دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان را افزایش دهند.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه از سالم‌ترین نهادهایی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب در ایران شکل‌گرفته، گفت: مسئولیت‌پذیری، امانتداری، دلسوزی و احترام به ارباب‌رجوع از شاخص‌های مهم مدیران در دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043178

وب گردی

وب گردی