نگاه‌های حداقلی به موضوع فرهنگ را کنار بگذاریم

مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای انجام کار فرهنگی، باید تمایلات و اعتقادات درونی افراد مورد تغییر و تحول قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن بنیانیان مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: یکی از ملزومات پیاده سازی سند دانشگاه اسلامی، همکاری و هماهنگی تمام بخش های دانشگاه برای اجرای آن است.

وی افزود: برای درک فلسفه محتوا و اجزای سند، نگاه‌های حداقلی به موضوع فرهنگ را باید کنار گذاشت و باید بینش عمیقی در این راستا داشته باشیم.

بنیانیان ادامه داد: مدیریت فرهنگی به تلاش عالمانه و آگاهانه برای هدایت و تغییرات در اعتقادات، ارزش ها، الگوهای رفتاری و نمادهای مورد استفاده در تصمیمات مخاطبان، به سمت فرهنگ اسلامی است.

مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای انجام کار فرهنگی، باید تمایلات و اعتقادات درونی افراد مورد تغییر و تحول قرار گیرد؛ این که با انجام مشوق های مادی بخواهیم فردی را به سمت نماز جذب کنیم، کار فرهنگی انجام نداده ایم، چرا که این فرد پس از مدتی نماز را کنار خواهد گذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره کار فرهنگی اضافه کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند که در کار فرهنگی، روح فرهنگی باید وجود داشته باشد. ایجاد محیط عاطفی مثبت در بهره‌گیری از مسائل معنوی، یکی از ملزومات کار فرهنگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043219

وب گردی

وب گردی