۲۸ محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل وارد بازار شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه سومین استارتاپ ویکند سما اردبیل از ورود ۲۸ محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بسیاری از ایده‌ها به‌مرحله تولید رسیده و 28 محصول دانش‌بنیان این دانشگاه وارد بازار شده است و ما در عمل نشان داده‌ایم که حامی پژوهشگران و ایده‌های استارتاپی هستیم.

رسولی ادامه داد: در سیاست‌های جدید و کلان دانشگاه آزاد اسلامی تلاش بر این است که این دانشگاه وارد نسل سوم و چهارم دانشگاه‌ها بشود. تفاوت در این است که دانشگاه‌های نسل سه و چهار بجای افراد بر روی تیم‌ها تکیه دارد و تیم‌های پخته‌ای را تحویل جامعه می‌دهد و تیم‌هایی که صاحب کسب و کارهای خلاق هستند را تربیت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اردبیل هم با ایجاد سراهای نوآوری به دنبال تحقق این هدف هستیم و در این سراها تیم‌های کارآمدی که صاحب ایده‌های خلاق هستند مستقر بوده و حمایت می‌شوند.

رسولی افزود: تلاش ما در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل این است که دانشگاه کارآفرین و حکمت‌یار باشیم و در مدارس سما نیز خلاقیت و کارآفرینی در اولویت باشد چرا که به‌نظر می‌رسد در دهه بعد دانشگاه‌ها را تیم‌های کارآمد و استارتاپی هدایت خواهند کرد.

مدیر پژوهشی سازمان سما:

سما اردبیل به عنوان آموزشکده پژوهنده برتر کشور در جشنواره فرهیختگان انتخاب شد

مدیر پژوهشی سازمان سما در مراسم افتتاحیه سومین استارتاپ ویکند سما اردبیل گفت: در نتیجه برگزاری موفقیت‌آمیز برنامه‌های پژوهشی که به سما اردبیل سپرده شده و همچنین فعالیت‌های پژوهشی که در این مرکز انجام شده، سما اردبیل به عنوان آموزشکده پژوهنده برتر کشور در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده است.

سودابه ملکی در ادامه افزود: در چارت جدید سما، رویدادهای استارتاپی اهمیت ویژه‌ای دارد و جشنواره‌های پژوهشی سما نیز حالت استارتاپی خواهد گرفت و منتخبان نیز تسهیلات ویژه‌‌ای دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تک‌تک ایده‌هایی که امروز ارائه خواهند شد مورد بررسی ما قرار خواهند گرفت و آنها را تا رسیدن به موفقیت پشتیبانی خواهیم کرد، چراکه به‌ثمر رساندن ایده‌های استارتاپی از اولویت‌های سازمان سما است.

خبرهای خوش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سما در دومین روز از استارت ویکند سما اردبیل

جدیدی مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، در دومین روز استارتاپ ویکند سما اردبیل گفت: تلاش برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان سومین استارتاپ ویکند اردبیل مثال‌زدنی است و بنا داریم که سال آینده این رویداد را در سطح ملی و به میزبانی اردبیل برگزار کنیم و به‌نظر می‌رسد با توجه به تلاش دوستان سما اردبیل، این شهر قطب استارتاپ‌های دانش‌آموزی در کشور شود.

کد خبر: 1043223

وب گردی

وب گردی