جزئیات برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز تشریح شد

در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 ، جزئیات برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز و نحوه ثبت نام و حضور علاقمندان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، فرزاد نصری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دبیر کمیته برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز، در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه و جزئیات برپایی آن توضیحات مبسوطی را ارائه کرد و گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این نمایشگاه، کمیته ای تحت عنوان کمیته برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز تشکیل شد که با جلسات و نشست های متعدد، مراحل اجرایی این نمایشگاه را برنامه ریزی و پیگیری می نماید.

وی تصریح کرد: حاصل این نشست ها، روند و نحوه تخصیص غرفه ها، مسائل ایمنی و اجرایی و حضور موثر و پررنگ پژوهشگران و محققان در این نمایشگاه به صورت تقویم اجرایی آماده و به تصویب رسیده است که شامل: طراحی نقشه نمایشگاه، مسیریابی، تعداد و مساحت غرفه ها، جایابی و استقرار موضوعی غرفه ها و سایر مسائل مربوط می باشد که به برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم علمی و پژوهشی استان البرز کمک خواهد کرد.

نصری افزود: این نمایشگاه استانی، در محل دو سالن ورزشی سرپوشیده و یک سالن ورزشی روباز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با مجموع تقریبی 4500 متر مربع در بیش از 180 غرفه برگزار خواهد شد که در آن دانشگاه ها، پژوهشکده ها، پژوهشگاه ها، ادارات، سازمان ها، شرکت ها، صنایع، کارخانجات، مراکز تحقیقاتی، واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان، دستگاه های اجرایی، مدارس و ... استان البرز حضور دارند.

وی ادامه داد: از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه برگزاری همزمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران است که در زمین ورزشی روباز برگزار خواهد شد.

نصری در خصوص نحوه چیدمان و فضاسازی غرفه های نمایشگاه گفت: هر غرفه مقیاسی در حدود 9 متر مربع خواهد داشت که با امکاناتی شامل: اینترنت بیسیم و ملزومات نمایشگاهی در سه بخش عادی، ویژه و VIP در اختیار علاقمندان قرار می گیرد که اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه به زودی از درگاه وب سایت واحد کرج اطلاع رسانی خواهد شد.

وی زمان چیدمان نمایشگاه را تاریخ 13 و 14 آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: افتتاح نمایشگاه همزمان بامراسم افتتاحیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری سال 98 استان البرز در تاریخ 16 آذر ماه خواهد بود.

دبیر کمیته برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز با اشاره به ساعت ها جلسات کارشناسی برگزار شده در خصوص نحوه بازدید از این نمایشگاه، گفت: تمهیداتی در خصوص تسهیل روند بازدید مدارس، کارخانجات، صنایع، پژوهشگران، دانشگاهیان و فناوران استان پیش بینی شده است که در کیفیت بهره گیری از این نمایشگاه مهم بسیار موثر خواهد بود.

نصری همچنین اعلام کرد: در کنار نمایشگاه، کارگاه های ویژه پژوهشی نیز پیش بینی گردیده که برنامه آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043224

وب گردی

وب گردی