164 واحد دانش بنیان در استان البرز تولید انبوه دارند

معاون استاندار البرز، تمامی ادارات، ارگان ها و دانشگاه های این استان را ملزم به همکاری شایسته با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در برگزاری شایسته مراسم هفته پژوهش و فناوری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در ششمین نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری استان البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، جهانگیر شاهمرادی معاون استاندار البرز با تقدیر از اقدامات واحد کرج، طی سخنانی بر اهمیت برگزاری این رویداد مهم استانی تاکید کرد و گفت: نقاط ضعف و قوت دستگاه های مختلف به استانداری البرز منعکس می شود و ضمن تذکرات لازم به ارگان هایی که همکاری لازم طبق مصوبات این شورا را نداشته باشند، از ادارات و ارگان های فعال، تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت انجام پژوهش در جامعه بویژه استان البرز به عنوان استانی علمی و صنعتی در سطح کشور، اقدامات بسیار زیادی در خصوص ایده های علمی، پژوهشی، محصولات دانش بنیان و نوآوری های صنعتی در البرز صورت گرفته است که بایستی مردم در جریان این دستاوردها قرار گیرند و لذا نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار بایستی به نحوی شایسته برگزار شود.

شاهمرادی با اشاره به وجود 164 واحد دانش بنیان در استان البرز که تولید انبوه دارند، گفت: دیگر امروزه تحقیقات علمی تنها در دانشگاه ها نمانده و با وجود فرایندهای بسیاری که در کشور موجود است؛ این تحقیقات ارزشمند قابلیت تبدیل شدن به محصول را دارند.

معاون استاندار البرز باردیگر تاکید کرد: پارک علم و فناوری، فنی و حرفه ای، سازمان های دانش آموزی، اتاق بازرگانی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان صنعت، شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و حتی دستگاه های اجرایی زیر نظر استانداری نیز بایستی در این زمینه مشارکت فعال داشته و از اقدامات آنها، ارزیابی به عمل آید و نقاط ضعف و قوت آنها به اطلاع استاندار رسانده شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043288

وب گردی

وب گردی