دولت برای مطالبات مردم دچار فرافکنی شده است

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان گفت: دولت در فشار مطالبه‌گری برای مطالبات مردم دچار فرافکنی شده و با طرح مسائل کاذب و حاشیه‌ای خود را از پاسخگویی دور می‌کند.

سجاد صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان برای ورود افراد به پست‌های مهم کشور گفت: انتصاب فردی برای مسئولیت‌های اجرایی با در نظر گرفتن ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی انجام می‌شود. پست‌های جزئی و کوچک نیز همین‌گونه به افراد داده می‌شوند و حتی نمایندگان مجلس باید شرایط حداقلی ذکر شده در قانون را داشته باشند.

وی افزود: قانون«همه خوب هستند مگر خلافش ثابت شود» در مسئولیت دادن به یک نفر صدق نمی‌کند؛ بلکه برای این کار باید مجموعه‌ای از شرایط و نسبتی بین شخص و وظیفه‌اش برقرار باشد.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان درباره رفتار روحانی مبنی بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل مجلسی همسو با دولت برای رئیس جمهور اهمیت دارد. دولت‌های گذشته نیز به دنبال مجلسی همسو با خود بوده‌اند. دولت در فشار مطالبه‌گری برای مطالبات مردم دچار فرافکنی شده و با طرح مسائل کاذب و حاشیه‌ای خود را از پاسخگویی دور می‌کند.

به گفته صدیقی حیات سیاستمدارنی که کارنامه موفقی ندارند وابسته به فضاسازی‌های کاذب و دو قطبی‌سازی است.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان گفت: کشور مسائل زیادی دارد که مسئولان با پرداختن به آن‌ها دچار حاشیه نمی‌شوند. مجموعه دولت در فضای کاذبی حرکت کرده تا فشار افکار عمومی را کاهش دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد ناموفق بعضی از مسئولان و فضا‌سازی‌های موجود منجر به وقوع اشتباه در تحلیل مردم می‌شود. دولت در مدت زمانی باقی مانده باید خاطره خوشی را برای مردم به جای بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043372

وب گردی

وب گردی