اولین نشست راهبری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

اولین نشست راهبری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در 4 استان کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اولین نشست راهبری منطقه ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف هم اندیشی نمایندگان ستاد مرکزی باشگاه با روسای باشگاه ها در واحدها، تعامل، ارزیابی و نظارت در روزهای 21و 22 آبان 1398 برگزار شد.

در روز اول این نشست نمایندگانی از سوی ستاد مرکزی باشگاه در چهار استان کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان حضور یافتند. در این روز مطابق برنامه، اولین شورای باشگاه استان، جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ اعضای برتر باشگاه پژوهشگران و مدیران و انجمن های علمی برتر و تشکیل 2 کارگاه "انجمن خوب"و "برگزاری مسابقات موفق" صورت گرفت.

روز دوم این نشست به صورت مشترک با پژوهشگاه مرکزی و شبکه های آزمایشگاهی در واحد کرمانشاه با حضور بابک نگاهداری صورت گرفت. در این نشست روسای 4 استان گزارش فعالیت های باشگاه و انجمن‌ها و سایر حوزه‌های پژوهشی را ارائه دادند.

بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر برگزاری لیگ مسابقات علمی و پژوهشی با محوریت موضوعات علمی، فناورانه و اندیشه ورزی در حوزه های پژوهش استان ها، افزود: هدف ما راه اندازی تیم های قدرتمند علمی در سطح کشور است و باید همه تیم ها در مسابقات شرکت کنند و پس از آن تیم دانشگاه ازاد اسلامی به صورت حرفه ای در مسابقات بین المللی حضور یابد.

در ادامه فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه به تشریح اهداف و فعالیت‌های باشگاه پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043375

وب گردی

وب گردی