جزییات پرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزییات پرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «اعلام شروع ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

مشکینی در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص ثبت نام و پرداخت تسهیلات شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 و به منظور اعطای تسهیلات بلندمدت با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل به متقاضیان عزیز، لازم است تمام شعب صندوق رفاه واحدها و مراکز آموزشی و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما ضمن رعایت تمام قوانین، ضوابط و مقررات داخلی برابر مفاد بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، نسبت به اطلاع‌رسانی کامل و جامع در سایت و محوطه های دانشگاه جهت متقاضیان اقدام کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ با توجه به اتصال سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم با سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، امکان ثبت‌نام دانشجویان از تاریخ 25 آبان 98 میسر شده است. همچنین با توجه به تغییرات صورت‌‎پذیرفته در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثبت‌نام جهت تسهیلات صرفاً از طریق ثبت درخواست تسهیلات توسط دانشجو و پرتال آن صندوق به نشانی http://bp.swf.ir و با ثبت جدید مبالغ تسهیلات صورت می‌گیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: سهمیه کافی جهت تمامی متقاضیان لحاظ شده و مسئولان تمام شعب صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاهی پس از ثبت‌نام متقاضیان نسبت به ثبت حداکثر سقف اعتبار فردی اقدام به تأیید و ارسال لیست متقاضیان کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043404

وب گردی

وب گردی