پاکسازی خیابان‌ها و شریان‌های اصلی از برف/ برف گرفتگی نداریم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که شریان‌ها و خیابان‌های اصلی و بزرگراهی از برف پاکسازی شده است، گفت: وضعیت نسبت به روز شنبه متفاوت است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، در خصوص وضعیت معابر شهری به واسطه بارش برف و باران گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم تمهیدات ویژه‌تری نسبت به روز شنبه برای مواجهه با برف و باران امروز اندیشیده شده بود.

وی گفت: از حوالی ساعت 3 بامداد بارش‌ها در شمال شهر تهران به خصوص آغاز شد و پس از مدتی بارش برف تبدیل به باران شد.

عطایی گفت در حال حاضر با توجه به تمهیدات اندیشیده شده کار برف روبی در معابر انجام شده و شن پاشی‌های لازم انجام شده است و خوشبختانه هیچ معبر و شریان بسته‌ای نداریم.

وی افزود: در برف روز شنبه مناطق شمالی مثل مناطق یک و دو، دچار برف گرفتگی شده بود که خوشبختانه امروز این پدیده را در آن مناطق نداشته‌ایم.

برفی که در کوچه پس‌ کوچه‌ها مانده است

هر چند بر اساس اعلام مسئولان شهری برخلاف بارش برف و باران از بامداد امروز شریان‌ها و معابر اصلی دچار برف گرفتگی نشده است اما مشاهدات خبرنگار فارس از کوچه پس کوچه‌های شهر حکایتی دیگر را دارد. در حال حاضر برخی کوچه پس کوچه‌های مناطق شمالی شهر درگیر شده و شهروندان توان خروج از خانه خود را ندارند. البته عطایی در این خصوص گفته است کارگران خدمات شهری بلافاصله نسبت به تمیز کردن کوچه‌ها نیز اقدام خواهند کرد.

پیش از این مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفته بود به اندازه کافی شن مخصوص در مخازن زرد رنگ وجود دارد تا شهروندان از آن برای تمیز کردن کوچه‌های فرعی و مقابل درب منازل بتوانند استفاده کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1043439

وب گردی

وب گردی