تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا 9 کشته و زخمی برجای گذاشت

در یک حادثه تیراندازی مرگبار در ایالت کالیفرنیا دستکم 9 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که از آن میان دستکم چهار نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز نیروهای امنیتی پلیس اعلام کردند که یک فرد مظنون که هنوز هویت وی نامشخص است، شب گذشته به وقت محلی (یکشنبه شب) در یک مهمانی دورهمی شروع به تیراندازی کرد و دستکم 10 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که از آن میان چهار نفر جان باختند و پنج نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

بنا به گزارش شبکه «ای بی سی 7»، در حدود ساعت 18:00 یکشنبه به وقت محلی (02:00 به وقت گرینویچ و 05:30 دوشنبه به وقت تهران) ، پلیس کالیفرنیا یک تماس تلفنی در خصوص یک حادثه تیراندازی دریافت کرد و آنطور که شواهد نشان می‌دهد، گروهی برای تماشای مسابقه فوتبال دور هم جمع شده بودند که فردی مسلح به صورت مخفیانه وارد خانه می‌شود و شروع به تیراندازی می‌کند.

افسران پلیس می‌گویند که دستکم 10 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که برخی جان خود را از دست دادند ولی هنوز تعداد دقیق کشته‌ها و زخمی‌های این حادثه نامشخص است.

هنوز اطلاعاتی درباره مظنون این خادثه منتشر نشده است و ظاهراً نیروهای امنیتی در جستجوی عامل این تیراندازی هستند و پلیس حادثه تیراندازی بامداد امروز در کالیفرنیا را تیراندازی با تلفات جمعی توصیف کرد.

بنا به گزارش شبکه راشاتودی، سه نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و فرد چهارم در بیمارستان جان باخت و 6 زخمی این حادثه هم‌اکنون در بیمارستان هستند و وضعیت جسمانی آنها پایدار توصیف شده است.

حادثه تیراندازی بامداد امروز درست یک روز بعد از تیراندازی در «سان دیه‌گو» جنوب کالیفرنیا به وقوع پیوست که در آن دستکم پنج عضو یک خانواده از جمله سه کودک جان خود را از دست دادند.

حوادث مرتبط با تیراندازی در آمریکا به واسطه آزاد بودن حمل سلاح بسیار رایج است و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرت دارد که تاکنون کنگره حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

کد خبر: 1043447

وب گردی

وب گردی