جلسه هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در دوره جدید و پس از تغییر ساختار دانشگاه آزاد اسلامی، رویکرد فعالیت‌محوری در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حاکم شده است. مقرر شده در این دوره یک لیگ 30 محوری در هر استان راه‌اندازی شود و در این 30 محور مسابقات فناوری، اندیشه‌ورزی و علمی پژوهشی در دو حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

همچنین گزارشی از عملکرد فعالیت های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برای ساماندهی مسابقات دانشجویی، دانش‌آموزی، ساماندهی انجمن های علمی و... ارائه شد.

در ادامه این جلسه، آیین‌نامه های عضویت و تسهیلات دانشجویی و دانش‌آموزی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و با اصلاحاتی، به تصویب رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043454

وب گردی

وب گردی