زمان برگزاری آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد

زمان برگزاری آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی (پایان دوره) توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی پایان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به صورت الکترونیک، شــنبه 10 اســفند ماه در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقـع در تهـران، خیابان آزادی، حدفاصل خیابان دکتر قریب و اسکندری، روبـروی پـارک اوستا برگزار می‌شود.

آزمون عملی پایان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی دوشــنبه 12 اسفندماه در یکی از دانشگاه‌های شهر تهران که آزمایشگاه‌ تخصصی دارد، برگزار خواهد شد، جزئیات این دانشگاه متعاقباً از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

شرط شرکت در آزمون کتبی و عملی، اتمام همه بخش‌های آموزشی با تایید دانشگاه مربوطه است. با توجه به اینکه آزمون پایانی دوره، ماهیت رقابتی ندارد، نمره منفی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد. همچنین محتوای آزمون شامل همـه بخش‌های آموزشی درج شده در برنامه آموزشی دوره تکمیلی است.

آزمون کتبی 120 سوال است، هر داوطلب برای شرکت در آزمون عملی، باید نمره قبولی را در آزمون کتبی کسب کند. حدنصاب قبولی برای هریک از آزمون‌های کتبی و عملی 63 درصد نمره تراز شده در هر آزمون مد نظر قرار داده شده است.

هر داوطلب حداکثر سه بار می‌تواند در هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی شرکت کند. در صورتی که داوطلب در آزمون کتبی نتواند نمره قبولی را کسب کند، می‌تواند سال آینده در آزمون شرکت کند. در صورتی داوطلب برای بار دوم در آزمون شرکت کرده و نتواند نمره قبولی را کسب کند، به تشخیص کمیته منتخـب آزمـون، در دروسی کـه نمـره کمتـری از حد نصاب مصوب کمیته منتخب آزمون کسب کرده است، ملزم بـه گذراندن مجدد دوره آموزشی با پرداخت شهریه است.

زمان و نحوه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون در اطلاعیه‌های بعدی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043471

وب گردی

وب گردی