راه‌اندازی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی پیام نور

دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی و مساعدت مؤثر به بسط دانش و شکل‌گیری جنبش ملی نقد و نظریه‌پردازی افتتاح شد.

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت‌های ویژه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به زیرساخت‌های الکترونیکی این دانشگاه، امکان برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی را نه‌تنها در یک مرکز؛ بلکه به‌صورت سراسری در کل کشور داراست و حتی این دانشگاه می‌تواند مجری برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی دیگر دانشگاه‌ها باشد.

محمدهادی امین ناجی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز از راه‌اندازی سامانه ثبت ایده‌ها و نظریه‌های کل اعضای علمی کشور خبر داد و اظهار کرد: تاکنون سه طرح کاملاً ارزیابی شده ترویجی آماده شده و برای اجرای آنها باید برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بستر مناسبی فراهم شده و ظرف یک ماه آینده برنامه زمان‌بندی شده برای چهار ماه پایانی سال ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043494

وب گردی

وب گردی