بازار تهران در آرامش به سر می برد/اصناف خواستاربرخوردبا اغتشاشگران

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همواره به پای آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد، گفت: فعالان صنفی خواستار برخورد با اغتشاشگران هستند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قاسم نوده فراهانی با تاکید بر اینکه بازار تهران امروز کاملا مشغول به فعالیت بوده، گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای صنفی در رسته های مختلف در بازار تهران مشغول به فعالیت بوده و بازار کاملا در آرامش به سر می برد.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همچون سنوات گذشته و به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی کنار مردم و مقام معظم رهبری بودند افزود: اصناف به پای آرمان های خود همچنان هستند و از مسئولان می خواهند با اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم عمومی برخورد کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گزارشی از ناآرامی در بازار وجود ندارد و آرامش به فعالیت های اقتصادی بازگشته است.

به گفته نوده فراهانی، دلیل اینکه اصناف روز گذشته را نیمه تعطیل بودند حضور برخی اغتشاش کنندگان در بازار بود که به همین دلیل اصناف برای حفظ مال خود واحدهای صنفی را بسته بودند اما اکنون امنیت کاملا برقرار است.

نوده فراهانی همچنین در خصوص تصمیم نظام مبنی بر افزایش قیمت بنزین نیز گفت: این یک تصمیم اقتصادی است و اصناف در کنار سایر ارکان نظام تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم را تامین کنند و در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

این مقام صنفی گفت: اصناف و بازاریان تمام تلاش خود را در راستای تامین کالاهای مورد نیاز مردم به کار خواهند بست و نظارت بر بازار صورت می گیرد تا خللی در تامین مایحتاج مردم به چشم نخورد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1043499

وب گردی

وب گردی