ردیف بودجه خیرین در سال آینده تغییر پیدا نمی‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ردیف بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم، تعهد تصویبی و اجرایی بود، ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل پیدا کند، اما ردیف خیرین را تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش‌خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت در همایش ملی بانوان خیرین مدرسه‌ساز که صبح امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز کار بسیار مهم و سنجیده انجام داده‌اند، این اقدامات دقیقا نقطه کانونی برای توسعه و پیشرفت کشورها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی کشور‌ها، توسعه یافتگی را بر پایه آموزش قرار می‌دهند، زیرا در جهان امروز یکی از مولفه‌های توسعه کشورها، آموزش است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته است که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود، این امر از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی حکایت دارد.

وی افزود: بودجه سال آینده سازمان برنامه و بودجه کشور در مراحل پایانی است، در همین راستا هجدهمین ستاد بودجه روز گذشته شکل گرفت و ارقام کلان، بودجه نهایی شد البته ردیف‌ها هنوز باقی مانده است.

نوبخت بیان کرد: در حال حاضر در این همایش حاضر شدم تا بدانم ردیف عمرانی متناسب با برنامه ریزی خیرین و امر مدرسه سازی در سال جاری چه کمیتی دارد تا آن را در لایحه بودجه لحاظ و تقدیم دولت کنم.

وی بیان کرد: ردیف بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم، تعهد تصویبی و اجرایی بود، ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل پیدا کند، اما ردیف خیرین را تغییر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043528

وب گردی

وب گردی