15 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش طرح نماد قرار گرفته‌اند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت : 15 میلیون دانش‌آموز را با کمک مراکز تخصصی‌ وزارت آموزش و پرورش در موارد اورژانسی تحت پوشش طرح نماد بردیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حرکت جدید این معاونت در حوزه نماد در اطلاع رسانی و هم‌افزایی اظهار کرد: پیشنهادهایی که در این جلسه ارائه شد، قابل اجراست اما مشکل در حوزه آسیب‌های اجتماعی نگرشی است. افتخار می‌کنیم در کشور هر روز یک جاده، نیروگاه و غیره در حوزه سخت افزاری انجام می‌شود، اما در حوزه نرم افزاری کاری نمی‌شود.

کاظمی گفت: بودجه معاونت پرورشی و فرهنگی در کل 18 درصد تخصیص یافته و 12 درصد مربوط به حوزه آسیب‌ها است. آسیب‌های اجتماعی همه جامعه را درگیر می‌کند، پس نماد طرحی برای کل جامعه بوده و بهره‌وری واقعی سرمایه گذاری واقعی در این بخش است.

کاظمی با اشاره به اینکه نماد به عنوان الگوی جدیدی است که باعث هم افزایی می‌شود، افزود: من به طرح نماد اعتقاد دارم و به عنوان الگوی جدید و هم افزا میتوان کار اثربخشی را در این حوزه انجام دهیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ما بعد از ماه‌ها مطالعه، طرح‌های مختلفی داشتیم که یکی از این طرح‌ها میز نماد است. به همین منظور میز مدیریت نماد طراحی و در همه مناطق و استان‌ها انجام شد.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بودجه اختصاصی سایر دستگاه ها به این طرح گفت: سال گذشته رقمی به این طرح از سوی وزارتخانه و دستگاه‌ها مرتبط تخصیص داده شد که در مقابل رقم پیش‌بینی شده جزئی است، اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پوشش‌مان را به 20 هزار مدرسه برسانیم. البته ما به همین اکتفا نکردیم و هر 15 میلیون دانش‌آموز را با کمک مراکز تخصصی‌ وزارت آموزش و پرورش در موارد اورژانسی تحت پوشش طرح نماد بردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043565

وب گردی

وب گردی