صادرات خدمات نوین فناوری ایرانی به  ایتالیا و افغانستان

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت دانش بنیان به کشورهای ایتالیا و افغانستان محصولات و خدمات نوین ارتباطی را صادر کرده و مشغول بازاریابی در کشورهای سوریه و آذربایجان است.

علی کاظمی مقدم مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز با اشاره به تولید محصولات و خدمات نوین ارتباطی از سوی این شرکت داخلی اظهار کرد: این شرکت در زمینه‌ پورتال‌های سازمانی، مشاوره فناوری اطلاعات، رایانش ابری و رتبه‌بندی اعتباری فعالیت می‌کند و در هر چهار زمینه ذکر شده برترین شرکت یا جزو برترین‌های این حوزه است که به شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت ایرانسل، شرکت ملی نفت ایران، بانک سامان، سازمان فناوری اطلاعات ایران، دانشگاه پیام نور و غیره خدمات ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این شرکت در حوزه‌های پورتال، مشاوره و رایانش‌ابری معمولاً هر هفته یک فناوری یا سرویس با قابلیت جدید ارائه می‌دهد.

کاظمی مقدم ادامه داد: این شرکت دانش ‌بنیان است و دارای رتبه یک انفورماتیک در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و دارای رتبه یک در حوزه مشاوره فناوری اطلاعات است. در حاضر در این شرکت بیش از 55 نفر بصورت تمام وقت و بیش از 20 نفر بصورت پاره‌وقت فعالیت می‌کنند.این شرکت دانش بنیان یکی ازشرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که 15 سال قدمت دارد.

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان تأکید کرد: محصولات و خدمات این شرکت دانش بنیان درحال حاضر به کشورهای ایتالیا (یک پروژه) و افغانستان (دو پروژه) صادر شده و در حال بازاریابی در کشورهای سوریه و آذربایجان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043577

وب گردی

وب گردی