برگزاری ماهانه ۳جلسه کتابخوانی درندامتگاه شهر ری

رئیس ندامتگاه شهرری گفت: در کتابخانه مرکزی ندامتگاه ۸۰۰۰ عنوان کتاب وجود دارد و تعداد ۷۵۰ نفر عضو فعال کتابخانه هستند و ماهیانه به طور متوسط ۳ جلسه کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و هیئت همراه از ندامتگاه شهرری بازدید کردند.

سید حسن صفوی در این دیدار که در محل کتابخانه مرکزی ندامتگاه شهرری انجام شد از آمادگی ارشاد برای ارسال کتاب و تجهیز کتابخانه ندامتگاه شهرری خبر داد و گفت: مطالعه در هر شرایطی می‌تواند خاستگاه فعالیت‌ها و اقدامات مفید باشد، گاهی غفلت‌هایی از انسان سر می‌زند و موجب بروز محدودیت‌هایی در زندگی افراد می‌شود. البته این محدودیت‌ها می‌تواند از منظر دیگری موجب رشد و شکوفایی و خودسازی شود . مطالعه کتاب یکی از این فرصت‌هاست.

در ادامه این بازدید مهدی محمدی رئیس ندامتگاه شهرری به ارائه گزارش از روند مطالعه و کتابخوانی مددجویان پرداخت و گفت: در کتابخانه مرکزی ندامتگاه ۸۰۰۰ عنوان کتاب وجود دارد و تعداد ۷۵۰ نفر عضو فعال کتابخانه هستند و ماهیانه به طور متوسط ۳ جلسه کتابخوانی برگزار می شود.

محمدی ادامه داد: همکاری دستگاه های متولی امر فرهنگ و هنر با سازمان زندان ها می تواند مسیر حرکت را برای بازگشت موفق مددجویان به آغوش جامعه هموار نماید.

در این بازدید که در راستای همکاری مابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و ندامتگاه شهرری صورت گرفت بر ساماندهی و تجهیز کتابخانه، اعزام نیروهای هنری و برگزاری شب شعر تاکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043592

وب گردی

وب گردی