در باران 8 ساعته تهران آب‌گرفتگی نداشتیم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش 8 ساعته باران در تهران گفت: آب‌گرفتگی نداشتیم و وضعیت مطلوب گزارش شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، در خصوص وضعیت ترافیک و آب‌گرفتگی معابر به واسطه بارش سنگین باران در شب گذشته گفت: شب قبل از حوالی ساعت 9 بارش باران آغاز شد و در مناطق غربی و شمال تهران بارش‌ها سنگین‌تر بود.

وی گفت: همه مدیران و حتی چند تن از معاونن شهردار تهران برای بررسی وضعیت و احیانا نقاط آب‌گرفتگی احتمالی پای کار حضور داشتند، اما خوشبختانه هیچ نقطه آب‌گرفتگی در شهر تهران نداشتیم.

عطایی گفت: معمولا با تغییر فصول و در اولین بارش‌ها عمدتا مشکلاتی رخ می‌دهد، اما بعد از آن همه نقاط دارای مشکل شناسایی و رفع می‌شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از این رو در بارش‌های بعدی چه از جنس برف، چه از جنس باران مشکلات کمتری شاهد هستیم و خدا را شکر این بار حتی مشکلات اندک هم وجود نداشت.

وی گفت: همه ماموران خدمات شهری مناطق 22گانه تهران و حتی کارگران دیگر نیز به صورت آماده‌باش فعالیت‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند و خوشبختانه بارشی که تا ساعت 5 صبح ادامه داشت، این بار هیچ مشکلی برای شهر ایجاد نکرد.

عطایی گفت: یکی از اقدامات خوبی که پس از بارش اولین باران در تهران رخ داد این بود که حتی نقاطی که به واسطه انجام اقدامات عمرانی باعث گرفتگی معابر و ایجاد آب‌گرفتگی شده بود شناسایی شد و در طول این ایام مشکلات این نقاط برطرف شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1043625

وب گردی

وب گردی