ارتقا توانمندی‌های بینشی و دانشی کارمندان وظیفه مرکز گزینش است

سرپرست سابق مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین و ابلاغ منشور اخلاقی، اتخاذ رویکرد فروتنی و احترام در عملکرد گزینش گران و اهتمام به کادر سازی و ارتقا توانمندی های بینشی و دانشی کارمندان از دیگر اقدامات مرکز گزینش بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا مردانی سرپرست سابق مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه مشاور رئیس دانشگاه و رئیس جدید مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی که در هتل فرهیختگان برگزار شد اظهارکرد: حوزه گزینش یکی از یادگارهای مهم انقلاب اسلامی و امام(ره) بود که مقام معظم رهبری بر اهمیت این حوزه تاکیدات فراوانی را دارند؛ از این که توفیق خدمت رسانی در این حوزه را داشتم، خداوند متعال را شکر می کنم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، نقش موثری را در مناسبات فرهنگی و اجتماعی دارد. اگر اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاهی نقش خود را به خوبی انجام دهند، دانشگاه آزاد اسلامی می تواند نقش آفرینی موثری را در جامعه داشته باشد.

مردانی گفت: تلاش های انجام شده در مرکز گزینش در طول این ۲۷ ماه، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است؛ در گام اول سعی کردیم تحلیل دقیقی از وضعیت موجود دانشگاه داشته باشیم و آن را آسیب شناسی کنیم. مبنای اصلی ما، سرعت و دقت در انجام فرآیندهای گزینشی بود.

سرپرست سابق مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های برون دانشگاهی برای ساختار سازی در این مرکز، یکی از اقدامات مهمی بود که در این مدت انجام شد. همچنین آیین نامه ای برای جذب کارکنان تدوین کردیم که نزدیک به ۳۸۰ ساعت کار کارشناسی بر روی آن انجام شد.

وی تصریح کرد: تسریع در امور گزینش، حفظ حریم خصوصی افراد، عدم تجسس در امور شخصی، قراردادن حال فعلی افراد به عنوان مبنای بررسی، تدوین و ابلاغ منشور اخلاقی، اتخاذ رویکرد فروتنی و احترام در عملکرد گزینش گران و اهتمام به کادر سازی و ارتقا توانمندی های بینشی و دانشی کارمندان از دیگر اقدامات مرکز گزینش بود.

مردانی درپایان خاطرنشان کرد: سیاست تمرکز زدایی در گزینش، جزو اقدامات مهم مرکز گزینش در طول این مدت محسوب می شود؛ همچنین تمرکز حوزه ستادی بر عملکرد استان ها به طور دقیق انجام شد. از طرفی هزار و ۴۰۰ پرونده که به وزارت علوم فرستاده شده بود، در مرکز جذب تکمیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043633

وب گردی

وب گردی