همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و بنیاد شهید در یادواره شهدای سال 98

در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران استان البرز هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه شایسته تر یادواره شهدای سال 98 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، جلسه ستاد شاهد و ایثارگران با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه و رئیس ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید، خلیل رضوانی رئیس آموزش بنیاد شهید، عبدالحسین دانش کهن معاون فرهنگی بنیاد شهید استان البرز، حامد ثابت معاون پژوهش و فناوری، حسن شوندی مدیر آموزش، یعقوب فتحی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و مسئولین امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی استان البرز برگزار شد.

در این نشست برهانی فر با آرزوی رفع فتنه دشمنان از کشور و حفظ مملکت از شر اشرار به مروری بر اقدامات صورت گرفته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج پرداخت و گفت: همکاری خوب بنیاد امور شاهد و ایثارگران با دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز سبب دلگرمی مسئولین این دانشگاه در ارائه خدمات به دانشجویان، استادان و کارکنان شاهد و ایثارگر شده است.

وی با بیان شرایط خاص اقتصادی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، راهکارهایی را برای دریافت مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از بنیاد شهید به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به این عزیزان ارائه نمود و تصریح کرد: در پی بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی امکان مراودات مالی میان دانشگاه و بنیاد شهید به صورت استانی حاصل شده است که با وصول مطالبات دانشگاه از بنیاد، مسئولین دانشگاه در این استان می توانند در ارائه خدمات بهتر آموزشی و حمایت از این نیروهای ارزشی نظام در استان، بیش از پیش گام های مثبتی بردارند.

برهانی فر در ادامه طرح هایی را برای اشتغال دانشجویان شاهد و ایثارگر و درآمدزایی با مشارکت بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز مطرح کرد.

عضوکمیته بنیاد شهید و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از انجام بررسی های مقدماتی به منظور ایجاد تسهیلاتی برای ادامه تحصیل آسانتر کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های آنان در دوره های آموزشی دانشگاهی و دریافت مدارک معتبر از دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز خبر داد.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ارائه شایسته خدمات علمی و فرهنگی و حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: به احترام این زحمات ارزشمند، بنیاد شهید و ایثارگران البرز نیز بر خود لازم می داند تمام تلاش خود را در رفع مشکلات و مسائل موجود و تسهیل و استمرار همکاری های شایسته فی مابین، به کار گرفته و پیگیرهای لازم را انجام دهد.

در ادامه جلسه اعضا ضمن تاکید بر نقش و جایگاه شهدا در جامعه جزئیات برنامه های فرهنگی مراسم یادوارهای شهدا را که در آذرماه امسال و همزمان با هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد به بحث و بررسی گذاشتند و تصمیماتی را در خصوص نحوه اجرای این مراسم معنوی اتخاذ کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043672

وب گردی

وب گردی