آیین‌نامه‌های حوزه دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی بررسی می‌شود

کار دانشجویی و اصلاح و بازنگری آیین‌نامه‌های حوزه دانشجویی در بخش اسکان و تغذیه دانشگاه‌های علوم پزشکی در دستور کار مدیران دانشجویی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، نشست مدیران دانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست یک‌روزه مدیران دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به همراه سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، بهزاد تدین معاون صندوق رفاه، رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و مدیران دانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور دارند.

در ابتدای این نشست رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: خوشحال هستیم که بعد از گذشت ماه‌ها، نشست سراسری مدیران دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود و امیدوارم برگزاری این نشست دستاوردهای خوبی در حوزه رفاهی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای همه داشته باشد.

در این نشست یک‌روزه پس از ارائه نقطه نظرات و بیان مشکلات و چالش‌های مدیران دانشجویی در حوزه‌های مختلف، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص تسهیلات دانشجویی سخنرانی می کند.

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه این نشست در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های فرارو در حوزه رفاهی و دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در حضور مدیران دانشجویی سخنرانی خواهد کرد.

بحث وتبادل نظر در خصوص کار دانشجویی، بارش افکار و بحث در خصوص اصلاح و بازنگری آیین‌نامه‌های حوزه دانشجویی در بخش اسکان و تغذیه، لزوم ایمن سازی خوابگاه‌های دانشجویی و مشکلات خوابگاه‌های فرسوده و ضرورت بهسازی و ترمیم خوابگاه‌ها، بحث و همچنین تبادل نظر درخصوص وام‌های دانشجویی و غیره از دیگر مواردی است که با حضور مدیران دانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد چالش و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست درباره سرانه دانشجویی و رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی، محدود بودن اعتبارات حوزه دانشجویی‏ و مشکلات در خصوص تغذیه مباحثی مطرح می‌شود.

تشکیل کارگروه بازنگری و اصلاح آیین‌نامه های موجود در حوزه اسکان، تغذیه، آیین نامه انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی مجردی وهمچنین در خصوص فعالیت کار دانشجویی و بحث و تبادل نظر در خصوص این مسائل از جمله موارد مطرح شده در این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043675

وب گردی

وب گردی