قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی موفق به دریافت کارت خود شده اند، گفت: قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم خدایی در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد درباره وضعیت برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی سال ۹۸ به خبرنگاران گفت: این آزمون امروز با امنیت کامل در حال برگزاری است و با توجه به اهمیت زمانی برگزاری این آزمون، برای ما اهمیت داشت که توزیع کارت ورود به جلسه بدون مشکل انجام شود.

وی افزود: در چند روز اخیر با مشکل قطعی اینترنت در کشور مواجه شدیم به همین علت، برگزاری به موقع این آزمون از اهمیت بالایی برای سازمان سنجش برخوردار بود و شاید اگر وزارت ارتباطات بخواهد مثال روشنی برای موفقیت سیستم اینترنت ملی داشته باشد، همان بحث توزیع کارت هفتمین آزمون استخدامی است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه از وجود ۵۲۳ هزار داوطلب متقاضی و ثبت نام کننده تا شب گذشته حدود ۴۹۶ هزار داوطلب معادل ۹۰ درصد داوطلبان موفق به دریافت کارت ورود به جلسه شده اند، خاطرنشان کرد: البته به طور معمول در آزمون های ما حدود ۱۰ درصد داوطلب غایب وجود دارد که این میزان غایب در آزمون استخدامی بسیار کمتر بود.

خدایی با تأکید بر اینکه علیرغم قطعی اینترنت هیچ مشکلی در توزیع کارت ورود به آزمون و همچنین در برگزاری آزمون نداشتیم، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ حوزه‌ای با مشکل برگزاری آزمون استخدامی مواجه نشده و آزمون در تمامی حوزه‌ها با امنیت کامل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043732

وب گردی

وب گردی