فراخوان حمایت از پژوهشگران ریاضی و پزشکی منتشر شد

جمعه 1 آذر 1398 - 12:14
کد مطلب: 1043775
پژوهش

محققان حوزه‌های علوم پزشکی، ریاضی و فیزیک، علوم دامی، دامپزشکی و شیلات برای دریافت حمایت از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت تا 15 دی ماه مهلت دارند تا طرح‌های پژوهشی خود را ارسال کنند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سومین فراخوان کارگروه‌های علوم پزشکی، ریاضی و فیزیک، علوم دامی، دامپزشکی و شیلات را منتشر کرد. پژوهشگران و محققان دریافت حمایت در این حوزه‌ها تا 15 دی ماه سال جاری برای ارسال طرح‌های پژوهشی خود فرصت دارند. هر یک از کارگروه‌های صندوق پس از ارسال طرح از سوی محققان کشور آنها را ارزیابی می کند و در نهایت طرح‌های تایید شده برای اجرای حمایت می‌شوند.

انتشار این فراخوان در راستای حمایت متوازن از تحقیقات و کمک به تولید دانش و فناوری در کشور انجام می‌شود. تا کنون بیش از 21 هزار طرح پژوهشی از سوی محققان کشور به صندوق ارسال شده است. از این میان بیش از 7 هزار مورد مصوب و مرود حمایت قرار گرفته است.

متقاضیان حمایت ازطرح‌های پژوهشی، پسا دکتری و رساله دکتری می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی خود را مطابق با آیین‌نامه‌های منتشر شده در سایت صندوق از طریق سامانه rtms.insf.org ثبت کنند.