ضرورت آراستگی و حفظ شئون فرهنگی تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بر تبیین ضرورت حفظ آراستگی، عفاف و حجاب بین دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد رودان، حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در نشست کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با تشریح اهداف کارگروه بر عملی‌سازی گام به گام آنها تأکید کرد و گفت: در گام نخست باید با برگزاری دوره‌های معرفتی و آموزشی، آگاه‌سازی کارکنان و دانشجویان نسبت به مقوله عفاف و حجاب صورت گیرد.

وی افزود: وقتی بستر لازم فراهم نباشد، اجرای هیچ قانون و دستورالعملی میسر نخواهد بود، لذا نخست باید مقوله آراستگی و عفاف و حجاب را برای دانشجویان و کارکنان تببین و سپس برای اجرای عملی آن گام برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، تصریح کرد: باید مشوق‌هایی برای دانشجویان و کارکنان در نظر گرفته شود تا بتوان روند اجرای عملی اهداف کارگروه را تسهیل کرد.

داوری اضافه کرد: متأسفانه دشمن با نشانه‌گیری عفاف و حجاب تلاش دارد باورهای معنوی را در دانشجویان به عنوان کسانی که در خط مقدم توسعه علمی و اجرایی کشور هستند کم‌رنگ کند که باید اقدامات پدافندی و مقابله لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت، توسعه و فعالیت‌های علمی، حجاب و عفاف نه تنها مانع محسوب نمی‌شود بلکه می‌تواندبه عنوان ابزاری برای رشد در این زمینه‌ها مطرح شود، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی و سال‌های نخست انقلاب، پیشرفت‌های علمی زیادی رخ داد که همه آنها با اتکا به روحیه انقلابی و پاسداشت ارزش‌های اسلامی به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043785

وب گردی

وب گردی