رویکرد اصلی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مسئله‌محور بودن است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مسئله‌محور بودن را رویکرد اجتماعی این دانشگاه عنوان کرد و از آمادگی همکاری این واحد دانشگاهی با نهادهای منطقه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد واحد رودهن، حسن شهرکی‌پور در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر آبعلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه علمی شرق استان تهران با رویکرد اجتماعی خود مبنی بر مسئله محور بودن، در نظر دارد نسبت به تعامل سازنده با تمامی نهادهای منطقه اقدام کند.

وی با دعوت از مجموعه مدیریت شهری آبعلی به استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: در زمینهٔ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دانشکده روان‌شناسی و علوم مشاوره این واحد دانشگاهی با دارا بودن امکانات وسیع و کارشناسان مجرب آماده همکاری با شهرداری آبعلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شهر آبعلی را یک شهر گردشگری دانست و گفت: با توجه به موقعیت قرارگیری این شهر در مسیر مواصلاتی شمال، اهتمام هرچه بیشتر مسئولان امر مبنی بر احیای نمادها و طراحی ورودی شهر باعث توجه مسافران و در نتیجه رونق اقتصادی برای مردم منطقه خواهد بود.

شهرکی‌پور با بیان اینکه حفظ محیط‌زیست موضوع دیگری است که در آن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می‌تواند به کمک شهرداری آبعلی بیاید، افزود: در این رابطه نیز دانشگاه ملزومات کافی را از قبیل آزمایشگاه‌های مجهز خاک‌شناسی در اختیار دارد که با کمک اعضای هیئت‌علمی دانشکده کشاورزی می‌توان به پیشرفت‌های چشمگیری نائل شد.

علی‌اصغر بابائیان رئیس شورای شهر آبعلی نیز در این جلسه وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را یک نعمت برای شرق استان تهران دانست و گفت: آبعلی به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد از دیرباز موردتوجه و اقبال مردم کشورمان بوده است و با توجه به هم‌جواری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن امیدواریم شاهد آغاز همکاری در توسعه و آبادانی و حل مشکلات این منطقه باشیم.

کاظم شریف آهی شهردار آبعلی نیز با تشکر از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با برشمردن ظرفیت‌های همکاری این شهر با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آمادگی خود را برای عقد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری اجرایی اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043786

وب گردی

وب گردی