بارش برف و باران در جاده های 5  استان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اشاره کرد و گفت:بارش برف در جاده های خراسان رضوی، خراسان شمالی ،گلستان و گیلان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشورگفت: بارش برف در اکثر جاده های خراسان شمالی، محور چناران-قوچان، قوچان-مشهد و قوچان فاروج در استان خراسان رضوی، محورهای توسکستان-شاهرود و آزادشهر-شاهرود در استان گلستان و محورهای آستارا-اردبیل اسالم-خلخال، پونل-خلخال و سیاهکل-دیلمان در استان گیلان ادامه دارد.

وی افزود: اکثر جاده های گیلان و گلستان و محورهای سبزوار-مشهد و سبزوار-شاهرود در استان خراسان رضوی و جاده سواد کوه در استان مازندران بارانی است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محورهای اردبیل-گرمی و اردبیل-آستارا در استان اردبیل و ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده اردبیل- خلخال در استان اردبیل و جاده های کوهستانی را دارند حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043800

وب گردی

وب گردی