دخالت مسئولان در حوزه برگزاری مراسم روز دانشجو زیبنده نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: مراسم روز دانشجو متعلق به دانشجویان است و دخالت مسئولان در این حوزه زیبنده نیست.

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره توسعه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در واحدهای دانشگاهی استان تهران اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در تمامی حوزه‌ها از جمله تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار تمامی واحدهای استان تهران قرار گرفته تا بتوانیم گامی اساسی در راستای نزدیک شدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی برداریم.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد نسبت به آرمان‌های شهدا دچار غفلت می‌شویم و به همین دلیل، سعی می‌کنیم با برگزاری مراسم‌ یادبود شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تا حد امکان، فضای دانشگاهی را با آرمان‌های آن ها درآمیزیم.

آقامیری ادامه داد: دانشجویان باید بدانند برای امنیت فعلی کشور تا چه میزان بها داده شده است؛ بهایی که به قیمت خون هزاران شهید تمام شده و بسیاری از جوانان جان خود را در این مسیر از دست داده‌اند. واحدهای دانشگاهی استان تهران درنظر دارند برنامه فرهنگی و معرفتی خود با محوریت شهدا، تکریم خانواده های شهدا، برگزاری مراسم یادبود، پخش فیلم و غیره گسترش دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: گسترش برنامه‌های فرهنگی با محوریت شهدا و ایثارگران، اثرات معنوی قابل توجهی را بر فضای دانشگاهی خواهد گذاشت و یکی از ملزومات رسیدن به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجو در واحدهای دانشگاهی استان تهران تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان واحدها درحال جمع‌بندی هستیم تا مراسم 16 آذر به بهترین شکل ممکن برگزار شود. این مراسم متعلق به دانشجویان است و دخالت مسئولان در این حوزه زیبنده نیست.

آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: محوریت مراسم روز دانشجو در واحدهای دانشگاهی استان تهران، موضوع بصیرت‌افزایی و آشنایی با واقعیت‌های جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043843

وب گردی

وب گردی