فعالیت ۵۰۰ تیم نظارتی برای بالا نرفتن  قیمت کالا در کشور

وزیر دادگستری از فعالیت ۵۰۰ تیم‌ نظارتی با هدف عدم افزایش قیمت کالا در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید علیرضا آوائی با بیان اینکه باید از گرانی کالا ناشی از افزایش قیمت بنزین جلوگیری شود، گفت: بعد از افزایش قیمت بنزین جلسات متعددی با ستاد تنظیم بازار برگزارشده تا با انجام برنامه‌های مختلف از افزایش قیمت کالا جلوگیری شود.

وی با اشاره به نقش تیم‌های نظارتی در عدم افزایش قیمت کالا در کشور گفت: تعداد تیم‌های نظارتی در کل کشور حضوری فعال داشته و به بیش از ۵۰۰ تیم رسیده اند و تعزیرات نقش پررنگ و حضور مستمری در بازار دارد تا از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند.

وزیر دادگستری با تأکید بر تلاش برای کاهش زیان به مردم بعد از افزایش قیمت بنزین گفت: باید کاری کنیم فواید این طرح به مردم رسیده و از زیان رسیدن به مردم که ممکن است از طریق عدم حضور و برنامه‌ریزی مسؤولین شکل گیرد، جلوگیری شود.

آوائی با بیان به اینکه تعزیرات نباید هیجانی در خصوص افزایش قیمت بنزین برخورد کند، تصریح کرد: نباید کاری کنیم که خدای‌نکرده ظلمی به مردم شود و یا اگر گزارشی به دست تعزیرات رسید باید بعد از بررسی‌های لازم در آن خصوص تصمیم‌گیری شود به همین دلیل موارد، مورد به مورد در ستاد تنظیم بازار بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043880

وب گردی

وب گردی