برگزاری ۵۰۰ محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در کشور

مدیر دارالقرآن بسیج از تدارک برنامه‌های مختلف در ایام هفته بسیج خبر داد و گفت: ۵۰۰ محفل انس با قرآن برای ایام هفته بسیج تدارک دیده شده که در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با آغاز هفته بسیج دارالقرآن بسیج کشور برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

محمد ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور از تدارک ۳۲ عنوان برنامه برای ایام هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به مراکز دارالقرآن بسیج در همه استان‌های کشور ابلاغ شده و در ۳۲ مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها در حال اجرا است.

وی از برگزاری ۵۰۰ محفل انس با قرآن در کشور خبر داد و گفت: قرار است این محافل با همت ۵۰۰ ناحیه بسیح در کشور برگزار شود که البته در برخی نواحی اجرا شده و تا پایان هفته بسیج ادامه دارد. این محافل قرار است در مساجد منتخب و با حضور عموم مردم و فعالان قرآنی بسیج برگزار شود.

ذوالفقاری ادامه داد: البته بسته به توان نواحی بسیج ممکن است برخی نواحی چند محفل در این ایام برگزار کنند که با این حساب برگزاری ۵۰۰ محفل عدد حد‌اقلی است.

مدیر دارالقرآن بسیج از برگزاری اردوهای جهادی قرآنی باحضور اساتید و قاریان کشور خبر داد و گفت: در این اردو‌ها برنامه‌های آموزشی مانند آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش صحت قرائت نماز و برگزاری محفل انس با قرآن تدارک دیده‌ شده است که در مناطق کم برخوردار کشور برگزار می‌شود.

وی از آغاز مسابقات قرآن بسیج در ایام هفته بسیج خبر داد و گفت: مرحله نواحی این رقابت‌ها در ایام هفته بسیج در ۱۵ رشته و در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود. همچنین مرحله استانی بهمن‌ماه و مرحله کشور سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن بسیج کشور از آغاز طرح صراط در ایام هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه برای ۱۰۰ هزار حلقه صالحین و هیأت‌های بسیج کشور تدارک دیده شده که رونمایی از کتاب صراط از جمله برنامه‌های این طرح است.

ذوالفقاری تجلیل از فعالان قرآنی کشور را دیگر برنامه دارالقرآن بسیج در ایام هفته بسیج برشمرد و گفت: در این ایام از نخبگان، حافظان و قاریان قرآن بسیجی نیز در مصلاهای شهرستان‌ها تجلیل می‌شود. همچنین تجلیل از خانواده شهدای قرآنی از جمله دیگر‌ برنامه‌های هفته بسیج است که در سراسر کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043888

وب گردی

وب گردی