ثبت‌نام «طرح ملی مسکن» تا اطلاع ثانوی  تعلیق شد/ نام‌نویسی ۳۲ هزار نفر در مرحله اول

معاون وزیر راه از تعلیق ثبت‌نام طرح ملی مسکن تا بعد از عادی شدن سرعت اینترنت خبر داد و گفت: در مرحله اول ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر در طرح مذکور ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن گفت: در 10 استان اول 32600 نفر در مرحله اول در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، مجموع استان‌ها و شهرهای جدید در این مرحله حدود 178 هزار واحد آماده ثبت‌نام است و در مرحله اول تقریبا 46 درصد ثبت‌نام ها انجام خواهد شد.

وی افزود:‌یکی از مسائل موجود در ادامه ثبت‌نام سرعت اینترنت است؛ در صورتیکه ثبت‌نام از سر گرفته شود سرعت اینترنت در شهرهای مختلف متفاوت است و باعث ایجاد فرصت‌های نابرابر برای متقاضیان می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: برای این‌که برابری برای همه وجود داشته باشد، تصمیم گرفته شد ثبت‌نام وقتی که سرعت اینترنت به معدل لازم رسید مجددا آغاز شود.

محمودزاده با بیان این‌که از زمان رسیدن سرعت اینترنت به معدل‌های لازم بی خبر هستم در پاسخ به این پرسش که "گویا اختلاف نظری در خصوص نحوه ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید وجود داشته است"، اضافه کرد: یک سامانه بیشتر برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن نداریم؛ همه ثبت‌نام‌ها هم روی همین سامانه انجام خواهد شد و شهرهای جدید نیز مستقل از این سیستم نیستند.

وی گفت:‌ بر اساس مطالعات صورت گرفته در شهرهایی که امکان تامین زمین را نداریم یا کلانشهرها، متقاضیان پالایش شوند و یک سامانه یکپارچه هم بیشتر نداریم.

وی از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید همزمان با آغاز ثبت‌نام در استان مربوطه خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043910

وب گردی

وب گردی