بسیج ثمره اعتقاد به ولایت است

نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان، مدیران، فرماندهان بسیج کارکنان و اعضای شورای فرماندهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی با معاونان، مدیران، فرماندهان بسیج کارکنان و اعضای شورای فرماندهی که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه بسیج ثمره اعتقاد به ولایت است، گفت: امام راحل نهالی را تحت عنوان بسیج پایه گذاری کردند که این نهال 40 سال جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد و توسط مقام معظم رهبری به خوبی توسعه یافت و در منطقه منشاء خیر و برکت شد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج یک مدل و الگو است، اظهار داشت: الگوی موفق بسیج توانسته در حفظ اقتدار منطقه ای جهان اسلام نقش آفرینی کند. ثمرات بسیج بسیار مؤثر بوده و باید خداوند را به خاطر این نعمت شاکر باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران مفتخر به پایه گذاری حرکتی شده که توانسته بر بستر بسیج، کشور را حفظ کند، خاطرنشان کرد: حوادث و ناآرامی های هفته گذشته که به اعتراف مسئولان آمریکا ماحصل دو سال برنامه ریزی بود، با جوش و خروش بجا و به موقع بسیجیان در هم شکسته شد و نشان داد شجره طیبه بسیج دارای کارکردهای بسیار مؤثر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر طهرانچی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم خداوند به همه بسیجیان نیت و عمل خالص عطا کند و راه و تفکر بسیجی نجات بخش است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043967

وب گردی

وب گردی