بسیج در تمام شئونات کشور فعال است

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج در تمام شئونات کشور فعال است و هر جایی که نیاز به حرکت درست و جدی است، بسیج ورود کرده و خوش درخشیده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، مدیران، فرماندهان بسیج کارکنان و اعضای شورای فرماندهی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از اسلام ناب محمدی است و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی کشور همواره با توطئه های مختلفی روبه رو بوده است، گفت: برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشها باید یک حرکت خودجوش از میان توده های مردم شکل می گرفت که کشور و نظام را از توطئه ها و گزند دشمنان حفظ کند.

وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی و عضوی از ساخت و نظام اجتماعی جامعه است که دارای مفهوم والای عرفانی است، اظهار داشت: بسیج در تمام شئونات کشور فعال است و هر جایی که نیاز به حرکت درست و جدی است، بسیج ورود کرده و خوش درخشیده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است برای عده ای بسیج تداعی خاطره جنگ، دفاع و غیرت ملی باشد، اما بسیج این غیرت ملی را در تمام عرصه های فرهنگی، نظامی، اجتماعی، علمی و ... به منصه ظهور رسانده و اجرا کرده است.

رنجبر تأکید کرد: آرمان و اهداف عالی انقلاب اسلامی باید از چارچوب مرزهای ایران بگذرد و به دروازه های ملل محروم و توده های مظلوم و مستضعف و به گوش مردم جهان برسد تا زمینه های حکومت عدل الهی و جهانی ولی عصر(عج) را آماده کند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با فرمان تشکیل بسیج در واقع یک شیوه مدیریتی و مدرسه ای را پایه گذاری کردند که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره توطئه های دشمنان را با الطاف الهی خنثی کرده اند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان و با تأکید بر حضور همراه با خانواده در راهپیمایی که فردا دوشنبه در محکوم کردن فتنه فتنه گران برگزار می شود، گفت: اغتشاشات و نا آرامی های هفته گذشته که به سرانجام نرسید و در هم شکسته شده نتیجه ورود بسیجیان و هوشیاری مردم عزیز ایران بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043968

وب گردی

وب گردی