بسیج همراه همیشگی انقلاب، رهبری و مردم است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج همراه همیشگی انقلاب، رهبری و مردم است و در تمام صحنه های کشور حضوری فعال و مؤثر دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست معاونان، مدیران، فرماندهان بسیج کارکنان و اعضای شورای فرماندهی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بسیج همراه همیشگی انقلاب، رهبری و مردم است و در تمام صحنه های کشور حضوری فعال و مؤثر دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان بهترین اقشار جامعه هستند، افزود: هیچ بسیجی سراغ نداریم که جزو فتنه گران و اختلاس گران باشد و در صحنه انقلاب حضور قابل قبولی نداشته باشد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بسیج توانسته جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور حفظ کند و تفکر انقلابی را اشاعه دهد.

حیدری با بیان اینکه تفکر بسیجی، انقلابی و شهادت کشور را از انحرافات نجات داده و سبب درخشش انقلاب اسلامی شده، گفت: امیدوارم راه و تفکر بسیجی در جامعه تداوم داشته و جاری و ساری باشد.

اعلام آمادگی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی

حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم گفت: بسیج در 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره از نظام دفاع جانانه کرده و اثرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج بعد از دفاع مقدس در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... حضور فعال و اثرگذار دارد و پشتیبان و حامی انقلاب، نظام، کشور و مردم است.

نصیرزاده در پایان تأکید کرد: بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی، کشور و مردم اعلام آمادگی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043970

وب گردی

وب گردی