بندگان مخلص الهی دچار هوای نفسانی و اغواگری شیطان نخواهند شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه انسان در قیامت به تنهایی پاسخگوی اعمال خود خواهد بود، گفت: انجام اعمال برای رضای خدا، ذخیره عاقبت انسان خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قاضی زاده در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید و سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هر شخص در هر کسوتی قرار دارد در صورتی که در انجام امورات این مسئولیت برای رضای خدا عمل کند، ثمرات آن ذخیره عاقبت وی خواهد شد، اظهار کرد: در هر مسیری از زندگی اگر از راه الهی خارج و منحرف شویم، دچار گناه، پلیدی و وزر خواهیم شد.

قاضی زاده با اشاره به اینکه خداوند سبحان در قرآن می فرماید، انسان در عالم قیامت به تنهایی باید پاسخگوی اعمال و کردار خود باشد، تصریح کرد: پاداش اعمال خیر و نیکو و در مقابل سرزنش و جزای رفتارهای زشت و ناپسند مستقیماٌ بر گردن خود انسان خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شیطان به ذات اقدس الهی قسم خورده است تا با اغواگری بندگان را دچار گمراهی و معصیت کند، عنوان کرد: این اغواگری در حوزه مسئولیت و منصب بیشتر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تنها بندگان مخلص الهی دچار هوای نفس، اغواگری و گرفتار فریب شیطان نخواهند شد، خاطرنشان کرد: فریب کاری شیطان را خداوند متعال نفی نکرده و در کمین بودن شیطان را مورد تأئید قرار داده است. خداوند می فرماید جهنم را از شیطان و افرادی که از او پیروی کنند، پر خواهم کرد. تنها راه نجات انسان در این ورطه، خلوص نیت، خودسازی، تربیت دینی و معنوی است.

این مسئول با یادآوری این که روزی فرا خواهد رسید که انسان ها از رعب، وحشت کردار و مطالبه گری دیگران از اعمال آن ها حتی از برادر، پدر، مادر، فرزند و همسر خود در فرار هستند، تشریح کرد: این مطلب آیه صریح قرآن مجید است. باید همواره به یاد روزی بود که در آن روز تنها اعمال ما، نجات دهنده و حامی ما خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043976

وب گردی

وب گردی