افتتاح پایانه جدید اتوبوس و تاکسی در پایتخت

شهردار منطقه 17 تهران از افتتاح پایانه تاکسی و اتوبوس شهید چراغی با مُدهای حمل و نقل ترافیکی پاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود کلهری شهردار منطقه 17 درباره بهره برداری پایانه شهید چراغی با مُدهای حمل و نقل پاک گفت: ایمنی شهروندان یکی از مهم ترین مولفه ها برای تردد و حمل و نقل در شهر محسوب می‌شود، از همین رو در سال گذشته خط تاکسیرانی برای مسافرانی که از مترو زمزم خارج می شدند، ساخته شد.

شهردار منطقه 17 گفت: پس از بررسی های میدانی و کارشناسی، ایجاد پایانه اتوبوسرانی و ساماندهی تاکسی های این محدوده در دستور کار قرار گرفت. بنابراین پایانه جدید با هدف ارتقا ایمنی شهروندان به زودی بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: پایانه شهید چراغی با مدهای ترافیکی مترو، اتوبوس، تاکسی و دوچرخه سواری یکی از ایمن ترین مراکز حمل و نقل است که به شهروندان امکان دسترسی فرامنطقه ای و درون منطقه ای را به طور ایمن ایجاد می‌کند.

شهردار منطقه 17 افزود: در روز افتتاح 17 پروژه عمرانی مشارکتی منطقه17 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. مسیر‌های دوچرخه‌‌سواری که با گذر از محور متین وارد بوستان ولایت خواهد شد، تسهیلات لازم برای رفاه شهروندان منطقه ۱۷ و دوچرخه سواری را فراهم می‌آورد.

کلهری ادامه داد: علاقه‌مندان به استفاده از دوچرخه با استفاده از گالری مترو به طور مستقیم وارد بوستان ولایت خواهند شد. وی تاکید کرد: این پایانه جز اولین پایانه‌هایی است که از این ظرفیت برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043991

وب گردی

وب گردی