آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی دوشنبه در تهران

جانشین رییس پلیس پایتخت از آمادگی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌ها اخیر در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حمید هداوند درباره تدابیر برای برگزاری راهپیمایی روز دوشنبه مردم تهران در محکومیت ناآرامی‌های اخیر پایتخت، گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده میان دستگاه‌های مختلف و یگان‌های مختلف پلیس، ماموران پلیس با آمادگی کامل نسبت به تامین امنیت این مراسم و شرکت‌کنندگان در آن اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تقسیم وظایف میان پلیس‌های تخصصی صورت گرفته است، گفت: ماموران پلیس راهور با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اقدام به تامین نظم و امنیت ترافیکی این مراسم خواهند کرد. همچنین ماموران دیگر یگان‌ها نیز در آمادگی کامل بوده و با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و نیز گشت‌زنی در طول مسیر نسبت به تامین امنیت راهپیمایان اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه یگان‌های مختلف پلیس اعم از پلیس پیشگیری، یگان امداد و ... در برگزاری این مراسم در آماده‌باش هستند، گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم که همچون گذشته با پلیس همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

هداوند در مورد زمان آماده‌باش پلیس نیز گفت: از ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی تا پایان مراسم و تخلیه معابر از راهپیمایان، ماموران پلیس در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به تامین امنیت این مراسم اقدام خواهند کرد.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1044015

وب گردی

وب گردی